Uchwała w sprawie zmian w budżecie Gminy na 2019 r.
Informacje dodatkowe:
Uchwała Nr XII/107/2019
Rady Gminy Budry
z dnia 17 października 2019 r.
w sprawie zmian w budżecie Gminy na 2019 r.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 506 ze zm.), art. 211 i art. 212 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U z 2019 r., poz. 869 ze zm.), Rada Gminy uchwala, co następuje:
§ 1
Zwiększa i zmniejsza się plan dochodów zgodnie z załącznikiem nr 1.
Plan dochodów po zmianach wynosi: 13.801.525,66 zł z tego:
- dochody bieżące 12.665.395,16 zł
- dochody majątkowe 1.136.130,50 zł.
§ 2
Zwiększa i zmniejsza się plan wydatków zgodnie z załącznikiem nr 2.
Plan wydatków po zmianach wynosi: 14.194.394,82 zł z tego:
- wydatki bieżące 12.232.808,82 zł
- wydatki majątkowe 1.961.586,00 zł.
§ 3
Ustala się nowe brzmienie załączników do uchwały nr III/16/2018 Rady Gminy Budry z dnia 20 grudnia 2018 r. w sprawie budżetu gminy na 2019 r.:
- załącznik nr 3, zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej Uchwały,
- załącznik nr 5, zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej Uchwały,
- załącznik nr 6, zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej Uchwały.
Załącznik nr 6 do uchwały nr VII/46/2019 Rady Gminy Budry z dnia 16 maja 2019 r. „Dochody i wydatki związane z realizacją zadań realizowanych na podstawie umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego w 2019 r.” otrzymuje brzmienie jak w załączniku nr 6 do niniejszej uchwały.
§ 4
Deficyt budżetu gminy w wysokości 392.869,16 zł zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z kredytu w kwocie 392.869,16 zł,
Przychody budżetu w kwocie 852.869,16 zł przeznacza się na:
- finansowanie deficytu w kwocie 392.869,16 zł
- spłatę rat kredytów w kwocie 460.000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 5.
Rozchody budżetu w kwocie 460.000,00 zł przeznacza się na:
- spłatę rat kredytów w kwocie 460.000,00 zł, zgodnie z załącznikiem nr 5.
§ 5
Limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek, zaciąganych na:
1) finansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie 500.000,00 zł,
2) finansowanie deficytu budżetu w kwocie 392.869,16 zł,
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 7.130,84 zł.
§ 6
Upoważnia się Wójta do zaciągania kredytów i pożyczek do wysokości poszczególnych limitów zobowiązań, określonych w § 5 niniejszej Uchwały na:
1) finansowanie przejściowego deficytu budżetu,
2) finansowanie deficytu budżetu,
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek.
§ 7
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 8
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego.